De kalder mig Trinity (1970) Download Movie

Full Streaming De kalder mig Trinity in HD Video. Play Movie De kalder mig Trinity in High Definition Quality. Watch Streaming De kalder mig Trinity in High Quality. Play Streaming De kalder mig Trinity in Best Look Video Format. Full Movie Streaming De kalder mig Trinity in Best Quality.


You can see now complete beskrivelse af De kalder mig Trinity nedenfor:
  • Original titel : Lo chiamavano Trinità...
  • Film titel : De kalder mig Trinity
  • År for film : 1970
  • Genrer af film : Action, Komedie, Western,
  • Status for film : Released
  • Udgivelsesdato for film : 1970-12-22
  • Virksomheder af film : West Film,
  • Landene i film : Italy,
  • Sprog af film : Italiano,
  • Varighed film : 110 Min
  • Gennemsnitlig stemme af film : 7.4
  • Youtube ID film : pzNTQ-a_bUE
  • Oversættelse af film : PL,PT,ZH,FR,NL,ES,EN,DE,IT,HU,RU,NO,SV,CS,DA,PT,HE,KO,EL,TR,
  • Cast af film :Terence Hill (Trinity), Gisela Hahn (Sarah), Franco Marletta (), Luigi Bonos (Ozgur), Luciano Rossi (Timmy), Remo Capitani (Mezcal), Farley Granger (Major Harriman), Paolo Magalotti (Bandit), Riccardo Pizzuti (Jeff), Antonio Monselesan (Wildcat Hendricks), Elena Pedemonte (Judith), Thomas Rudy (Emiliano), Ugo Sasso (Sheriff), Bud Spencer (Bambino), Michele Cimarosa (Mexican Prisoner), Dan Sturkie (Tobias), Steffen Zacharias (Jonathan), Ezio Marano (Frank/Weasel), Gaetano Imbró (Blond Bounty Killer)

0067355

De kalder mig Trinity is best film created by West Film, following a beskrivelse af filmen er "Den seje dusørjæger Trinity beslutter at besøge sin halvbror Bambino, der ernærer sig som hestetyv og plattenslager. Selvom de to brødre ikke er de oplagte beskyttere, ender de alligevel som eneste værn mellem den onde major Harriman og en gruppe mormoner, hvilket giver anledning til en smule skyderi og store mængder øretæver.". Filmen er produceret med fremragende grafisk kvalitet, bedste quality of sound and finest bedste skuespillere.

If you really make an effort explore for Film efter titel De kalder mig Trinity, you're on the right websted. Her kan du expect gratis eller downloade det out of your mobilenhed ved at klikke på download-knappen. You may as well ur an enormous number of nyeste filmtitler at no cost ved at registrere as a medlem. You solely tager 2 minutes to choose as well as enjoy thousands of nyeste film without cost

... Watch Full Movie De kalder mig Trinity in HD Quality 720p ....




Author : Enzo Barboni, Director of Photography : Aldo Giordani, Producer : Italo Zingarelli, Other : Alessandro Alessandroni, Producer : Joseph E. Levine, Dialogue : Gene Luotto, Editor : Giampiero Giunti, Producer : Donald Taylor, Original Music Composer : Franco Micalizzi, Director : Enzo Barboni, Executive Producer : Roberto Palaggi
Ja, nu du kan se film involverer De kalder mig Trinity helt længde og find den url til dette flick De kalder mig Trinity in High Definition Format.


Tags: gunslinger, sheriff, saloon, ranch, settler, false identity, brother, drifter, cowboy, mormon, spaghetti western, identity theft,

De kalder mig Trinity (1970) Download Movie Rating: 4.5 By: Members

0 Response to "De kalder mig Trinity (1970) Download Movie"

Post a Comment